veiligheidskrant en veiligheidsdag 15 oktober 2022

Veiligheidsdag bij het gemeentehuis in Bussum op zaterdag 15 oktober 2022 van 11:00 tot 16:00 uur.

Op de Veiligheidsdag is er naast een informatiemarkt van alles te doen. Er komt een grote vrachtwagen van de politie, het Mobile Media Lab, waar bezoekers alles kunnen leren over digitale veiligheid (en weerbaarheid). Er is een ondermijningscontainer waar bezoekers een kijkje kunnen nemen in de wereld van de georganiseerde criminaliteit (syntetische drugs, hennepteelt, cocaïne), de gevaren daarvan, hoe u dit kunt herkennen en wat u daarmee kunt doen. Stichting Meld Misdaad Anoniem sluit ook aan om uitleg te geven wat er met een melding gebeurt. De SNS Bank leert u alles over bankpasfraude en u kunt in gesprek met de Digitaal Wijkagent. De Brandweer brengt bezoekers alles bij over brandveilig leven. Team Openbare Orde en Veiligheid is aanwezig deze dag en beschikbaar voor al uw vragen.

Hierbij een link naar de veiligheidskrant (vanaf pagina 29): https://www.bussumsnieuws.nl/reader

Vereniging Naarderbos