De Groencommissie houdt zich bezig met het beheren en onderhouden van het groen in onze wijk.  De groencommissie komt om de maand bijeen om de actiepunten met elkaar te bespreken. Jaarlijks vindt er een groenschouw plaats met de contactpersoon van de gemeente.

CONTACTPERSONEN

Voor vragen over het groen in uw straat of in de wijk kunt u contact opnemen met de contactpersoon van uw straat. Meldingen over obstakels zoals omgevallen bomen, takken, loszittende stenen etc. kunt u kwijt bij de meldlijn van de Gemeente Gooise Meren.

Meldlijn: 035 6957866 Urgente zaken: 06 54957093

www.gooisemeren.nl/melden-bij-de-gemeente

Normaal gesproken werkt melding openbare ruimte (MOR) goed. Bij m­eldingen die worden opgeschort, bijv. snoeien / snoeiperiode werkt de terugkoppeling blijkbaar niet goed. De
gemeente is bezig met een nieuw systeem. Tot die tijd kunnen MOR’s zonder reactie gemaild worden naar Alexander Moraal ([email protected]), met zaaknummer als onderwerp.

Onze wijk heeft ook een vast aanspreekpunt vanuit de gemeente.
Het vaste gezicht voor de Vereniging Naarderbos is Joop Post.